רוצים לפרסם אצלנו ?

ביום ראשון הקרוב אמור להתחיל לפעול בנתב"ג מתווה פתיחת השמיים, אלא שבשלב הזה [...]

לפיד: הדיבורים הם סתם משפטי קמפיין [...]

העובדת שחששה שלא יאמינו לה, אז החליטה לעשות מעשה‎ [...]

RSS Error: A feed could not be found at http://rss.nana10.co.il/?s=126. A feed with an invalid mime type may fall victim to this error, or SimplePie was unable to auto-discover it.. Use force_feed() if you are certain this URL is a real feed.

האישה שאזרה אומץ להגיש תלונה נגד הרב מנתיבות מספרת על תחושות ההשפלה כשהאיש שאליו [...]

טנקים של צה"ל הפציצו עמדות צבאיות של ארגון הטרור בדרום הרצועה, בתגובה על המ [...]

הייצור שהתגלה במאגר מים במדינה, נראה כמו תנין עם מלתעות ענקיות אך מסתבר שמדובר ב [...]

מנקה מקצועית מאוסטרליה הצביעה על אזור במקלחת שלכם שבטוח שמעולם לא ניקיתם ולכן הו [...]

סקר מנדטים של "חדשות 12" מעלה נתון דרמטי לפיו מרצ לא עוברת לראשונה את [...]

בצל הביקורות על הוועדה של משרד התחבורה, שרי הממשלה אישרו את מתווה התעופה החדש, ש [...]

איברהים חאמד שוחרר למעצר בית לאחר שנחקר במשטרה על אירוע הדריסה. עם שחרורו מהמעצר [...]

פרופ' נדב דוידוביץ' מרגיש שהציבור עייף וזועם על מגבלות הקורונה ומציע ל [...]

ההודעה כי הוצאתם לאור של שישה מספריו של סופר הילדים המנוח תופסק בשל איורים גזעני [...]

קבינט הקורונה החליט לאפשר ל-3,000 נוסעים להיכנס לישראל, אבל שרת התחבורה הודיעה כ [...]

אהבתם?
שתפו בקליק!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

מדוע ישראלים אוהבים לנסוע ברכב פרטי?

דף הבית של ישראל » מאמרים » מדוע ישראלים אוהבים לנסוע ברכב פרטי?

נראה כך שבישראל הטרנד המוביל הוא רכב פרטי – כמעט לכל משקי הבית בישראל יש רכב פרטי.

באירופה ובחלקים מאסיה זה פחות ככה, רבים משתמשים בתחבורה הציבורית בצורה שוטפת, ולא מחזיקים ברכב פרטי או אפילו ברישיון נהיגה (באמריקה פחות רלוונטי, למעט ניו יורק).

אז מדוע הישראלים כל כך אוהבים שיש להם רכב משלהם? ומדוע זה הולך להישאר ככה? בגלל מגוון סיבות,

התחבורה הציבורית בישראל היא לא כל כך טובה, ובנוסף מסלולי ליסינג מימוני שמציעות חברות הליסינג פשוט טובים מדיי ומאפשרים קניית רכב חדש בצורה נוחה.

ליסינג מימוני
ליסינג מימוני

התחבורה הציבורית בישראל

התחבורה הציבורית בישראל אינה מפותחת כמו בשאר המדינות המערביות. מסלולי הרכבות אינם מקיפים דיים- הם לא מגיעים לרחבי הארץ כולה.

גם מבחינת אוטובוסים, הם יחסית מיושנים ולא נעים לנסוע בהם, בעיקר בגלל הצפיפות ולוחות הזמנים שאינם תמיד עקביים.

פרוייקטים של תחבורה ציבורית מתעכבים בגלל בירוקרטיה, ופרוייקטי ענק כמו הרכבת הקלה בגוש דן ופרוייקט המטרו נתקעו במשך שנים, וגם עכשיו הסוף שלהם לא נראה באופק. זאת למרות העומס הגדול בכבישים.

המדיניות הממשלתית כלפי תחבורה ציבורית

המדיניות הממשלתית המוצהרת היא הפחתה של שימוש ברכב פרטי ומעבר לתחבורה ציבורית.

המדיניות עד עכשיו, לא הכי מוצלחת, ולמעשה לא באמת מיושמת. וזה גורם לנו, האזרחים, להמשיך להיות תלויים בתחבורה ציבורית מיושנת ולוקה בחסר, או שלפנות לכיוון קניית רכב חדש.

עלייתם של מסלולי הליסינג

מחירי הרכב הפרטי בארץ אינם זולים.

אך כיום אנחנו עדים לתופעה נפוצה יותר ויותר של של מסלולי ליסינג שמתאימים במיוחד עבור לקוחות פרטיים המעוניינים לקנות רכב חדש אך אין בידם אפשרות לשלם על רכב חדש במזומן.

מסלולי ליסינג מימוני עוזרים בפריסת התשלומים על הרכב והופכים אופציה מועדפת על רבים.

בליסינג מימוני אפשר לשלם על הרכב בתשלומים במשך 36 חודשים, ולאחר מכן לשלם את היתרה או לבצע טרייד אין על הרכב – מה שתבחרו.

היתרון בלעשות טרייד אין הוא שאתם מחליפים את הרכב הישן ברכב חדש עם שנתון מעודכן, ובנוסף לא צריכים להתעסק במכירת הרכב, שזהו תהליך מייגע בפני עצמו.

מאמרים נוספים שאולי תאהבו