רוצים לפרסם אצלנו ?

המטחים לדרום נמשכים: אזעקות בקריית מלאכי, פגיעה ישירה בבית באשדוד [...]

הרוג יהודי ראשון במהומות: יגאל נפצע קשה בראשו במהומות ביום שלישי, היום נקבע מותו [...]

הכלי חוסל אחרי ההערכה שיש כוונה לבצע פעילות עוינת בישראל [...]

RSS Error: A feed could not be found at http://rss.nana10.co.il/?s=126. A feed with an invalid mime type may fall victim to this error, or SimplePie was unable to auto-discover it.. Use force_feed() if you are certain this URL is a real feed.

האישה שאזרה אומץ להגיש תלונה נגד הרב מנתיבות מספרת על תחושות ההשפלה כשהאיש שאליו [...]

טנקים של צה"ל הפציצו עמדות צבאיות של ארגון הטרור בדרום הרצועה, בתגובה על המ [...]

צה"ל תקף הלילה את החלק השלישי של מערך המנהרות, במטרה לפגוע ב-15 ק"מ בנ [...]

יו"ש: לוחמי צה"ל סיכלו ניסיון פיגוע דריסה בחווארה ועצרו את המחבל. מאז [...]

לאחר שצה"ל תקף בפעם השלישית את "המטרו" של עזה ופגע בכ-35 יעדי טרו [...]

נשיא מצרים התייחס לאירועים בישראל ואמר כי מדינתו תעשה את כל המאמצים להביא לסיום [...]

מועצת הביטחון של האו"ם דנה במבצע הצבאי ברצועת עזה, וחברי המועצה קוראים לישר [...]

המעשים שבכתבי האישום אירעו במסגרת גל של הפרות סדר והתפרעויות ברחבי הארץ שכלל תקי [...]

הפרסומאי מוסא חסדיה מספר על הפרסומות למגזר הערבי שבוטלו, וסבור שהיחיד שמרוויח מה [...]

הביטקוין נסחר לראשונה מזה שלושה חודשים מתחת ל-45 אלף דולר ■ טסלה הודיעה בשבוע שע [...]

משחק ליגה שגרתי בין וולבס לארסנל, הפך לסיוט עבור ראול חימנס ומשפחתו, כשניתור לכד [...]

במכינה שנשרפה הוקם חפ"ק למתנדבים שהגיעו כדי לשמור על השקט, חבר מועצת העיר מ [...]

אהבתם?
שתפו בקליק!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

מדוע ישראלים אוהבים לנסוע ברכב פרטי?

דף הבית של ישראל » מאמרים » מדוע ישראלים אוהבים לנסוע ברכב פרטי?

נראה כך שבישראל הטרנד המוביל הוא רכב פרטי – כמעט לכל משקי הבית בישראל יש רכב פרטי.

באירופה ובחלקים מאסיה זה פחות ככה, רבים משתמשים בתחבורה הציבורית בצורה שוטפת, ולא מחזיקים ברכב פרטי או אפילו ברישיון נהיגה (באמריקה פחות רלוונטי, למעט ניו יורק).

אז מדוע הישראלים כל כך אוהבים שיש להם רכב משלהם? ומדוע זה הולך להישאר ככה? בגלל מגוון סיבות,

התחבורה הציבורית בישראל היא לא כל כך טובה, ובנוסף מסלולי ליסינג מימוני שמציעות חברות הליסינג פשוט טובים מדיי ומאפשרים קניית רכב חדש בצורה נוחה.

ליסינג מימוני
ליסינג מימוני

התחבורה הציבורית בישראל

התחבורה הציבורית בישראל אינה מפותחת כמו בשאר המדינות המערביות. מסלולי הרכבות אינם מקיפים דיים- הם לא מגיעים לרחבי הארץ כולה.

גם מבחינת אוטובוסים, הם יחסית מיושנים ולא נעים לנסוע בהם, בעיקר בגלל הצפיפות ולוחות הזמנים שאינם תמיד עקביים.

פרוייקטים של תחבורה ציבורית מתעכבים בגלל בירוקרטיה, ופרוייקטי ענק כמו הרכבת הקלה בגוש דן ופרוייקט המטרו נתקעו במשך שנים, וגם עכשיו הסוף שלהם לא נראה באופק. זאת למרות העומס הגדול בכבישים.

המדיניות הממשלתית כלפי תחבורה ציבורית

המדיניות הממשלתית המוצהרת היא הפחתה של שימוש ברכב פרטי ומעבר לתחבורה ציבורית.

המדיניות עד עכשיו, לא הכי מוצלחת, ולמעשה לא באמת מיושמת. וזה גורם לנו, האזרחים, להמשיך להיות תלויים בתחבורה ציבורית מיושנת ולוקה בחסר, או שלפנות לכיוון קניית רכב חדש.

עלייתם של מסלולי הליסינג

מחירי הרכב הפרטי בארץ אינם זולים.

אך כיום אנחנו עדים לתופעה נפוצה יותר ויותר של של מסלולי ליסינג שמתאימים במיוחד עבור לקוחות פרטיים המעוניינים לקנות רכב חדש אך אין בידם אפשרות לשלם על רכב חדש במזומן.

מסלולי ליסינג מימוני עוזרים בפריסת התשלומים על הרכב והופכים אופציה מועדפת על רבים.

בליסינג מימוני אפשר לשלם על הרכב בתשלומים במשך 36 חודשים, ולאחר מכן לשלם את היתרה או לבצע טרייד אין על הרכב – מה שתבחרו.

היתרון בלעשות טרייד אין הוא שאתם מחליפים את הרכב הישן ברכב חדש עם שנתון מעודכן, ובנוסף לא צריכים להתעסק במכירת הרכב, שזהו תהליך מייגע בפני עצמו.

מאמרים נוספים שאולי תאהבו